Çerez Ayarları
Web sitemizde kullandığımız çerez kategorileri:
Zorunlu çerezler

Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz. Web sitesinde dolaşmanıza ve gizlilik tercihlerinizi belirleme, giriş yapma veya formları doldurma gibi hizmet talebine karşılık gelen eylemlere gibi özelliklerini kullanmanıza olanak sağlamaktadır.

Fonksiyonel çerezler

Bu çerezler web sitesinin yaptığınız seçimleri (kullanıcı adınız, diliniz veya bulunduğunuz bölge gibi) hatırlamasını ve gelişmiş, daha fazla kişisel özellikler sağlamasını sağlar. Ayrıca metin boyutunda, yazı tiplerinde ve web sayfalarının diğer bölümlerinde özelleştirebileceğiniz değişiklikleri hatırlamak için de kullanılabilir. Bu çerezlerin topladığı bilgiler gizli tutulabilir ve diğer web sitelerindeki göz atma etkinliğinizi izleyemezler. Bu çerezlere izin vermezseniz, bu işlevlerin bazıları veya tümü düzgün çalışmayabilir.

Performans çerezleri

Bu çerezler, web sitesinin çalışma şeklini geliştirmek için kullanılmaktadır. Ziyaretçiyi tanımlayan bilgileri toplamaz. Ziyaretçilerin web sitesini nasıl kullandıklarına (Örneğin web sayfalarında hata mesajı alıp almadıkları) ilişkin bilgileri içermektedir.

Reklam ve hedefleme çerezleri

Bu çerezler, sizin profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınızla alakalı reklamlar sunmak için kullanılırlar. Aynı zamanda, reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmasının yanı sıra, bir reklamı görme sayısını sınırlamak için de kullanılmaktadır. Genellikle web sitesi sahibinin izniyle reklam ağlarına yerleştirilir. Web sitesini ziyaret ettiğiniz ve çerezde yer alan bilgiler reklam verenler diğer kuruluşlarla paylaşılmaktadır. Bu çerezlere izin vermezseniz, farklı web sitelerinde hedefli reklamlarımızı deneyimlemezsiniz.

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya Çerez Ayarları bölümünde ayarları düzenleyebilirsiniz.

Online İşlemler
EN
Online
İşlemler
Online
İşlemler
En
ENERYA’YA BİR ÖDÜL DAHA ENERYA, “EN İYİ MÜŞTERİ ODAKLI YAKLAŞIM” KATEGORİSİNDE ÖDÜL ALDI

Yaklaşık 20 yıldır düzenlenen Best Business Awards yarışmasında önemli markalarla yarışan Enerya, “En İyi Müşteri Odaklı Yaklaşım” kategorisinde ödül kazandı.

Enerji sektörünün yenilikçi ve lider markası Enerya, uluslararası alanda katıldığı bir yarışmadan yine ödülle döndü. Uluslararası arenada önemli markalarla yarışan Enerya, müşteri odaklı hizmet stratejisiyle sektördeki öncü konumunu bir kez daha göstermiş oldu. 

2016 yılında başlattığı Müşteri Hizmetleri Dönüşüm Programı ile uluslararası platformda ikinci kez ödülle dönen Enerya, “müşterilerimiz yaptığımız her işin odağındadır” mottosuyla çalışmalarına devam ediyor.  Enerya Müşteri Hizmetleri Müdürü Değer Taşlardan, müşteri memnuniyeti odaklı stratejiler geliştirdiklerini belirterek, “Müşterimizle ilk temasa geçtiğimiz andan itibaren tüm süreci onunla birlikte ilerlediğimiz bir yolculuk gibi düşünüyoruz. Yolculuk boyunca müşterimize en uygun olan güzergahı ve araçları sağlayarak, karşısına çıkabilecek sorunları öngörüp ortadan kaldırarak, müşterimizin en kolay, en hızlı ve en verimli şekilde yoluna devam etmesini sağlıyoruz. Ayrıca yolun karanlıkta kalan yerlerini aydınlatarak daha güvenli bir ortam yaratıyoruz. Tüm süreçte müşterilerimize iyi bir yol arkadaşı olmamız gerektiğine inanıyoruz. Bu yaklaşımın Enerya genelinde içselleştirilmesi için başlatılan “Müşteri Hizmetleri Dönüşüm Programı” kapsamında 2016 yılında “Müşteri Hizmetleri Vizyonu”nu belirledik. Müşterilerimizle temas ettiğimiz her yerde onlara mükemmel müşteri deneyimini yaşatma hedefiyle bir yol haritası ortaya koyduk. Yol haritamız çerçevesinde bir dizi aksiyonlar aldık ve bu aksiyonlar içerisinde hizmet kalitemizi artırmada en önemli payın, çalışanlarımızın iletişim yetkinliklerinin artırılması olduğuna inanıyoruz” diye konuştu. 

Taşlardan, hizmetlerin tüm Enerya kentlerinde standart hale getirilmesi için kurum içi eğitimler düzenlediklerini ifade ederek, “Bu eğitimlerle, müşteri temsilcilerimizin iletişim yetkinliklerini ve hizmet kalitesine yönelik farkındalıklarını artırdık. Bununla birlikte müşterilerimizin bizimle geçirdiği zamanı en verimli şekilde kullanmalarına yönelik süreçlerimizi iyileştirip bu yolculuktaki deneyimlerini keyifli hale getirecek stratejiler geliştirdik. Bu sürecin sonunda da müşteri hizmetleri alanındaki önemli bir yarışmadan daha ödülle döndük” dedi.  Enerya Müşteri Hizmetleri Müdürü Taşlardan çalışanların hedeflerinin şirketin mükemmel müşteri deneyimi hedefine uygun olarak belirlendiğinin altını çizerek, şunları söyledi: “Sürdürülebilir hizmet kalitesini sağlayabilmek için her yıl düzenli olarak müşteri memnuniyeti araştırmaları, gizli müşteri çalışmaları, müşteri yolculuğu çalıştayları, personel analizleri ve odak grup çalışmaları yapıyoruz. Buradan çıkan sonuçlarla birlikte şikayet yönetimi çıktılarından da destek alarak müşterilerin beklentilerini ortaya çıkarıyoruz ve bu yönde süreçlerimizi iyileştirecek stratejiler geliştiriyoruz. Tüm bunların yanı sıra mükemmel müşteri deneyimi için stratejilerimizi adapte edebileceğimiz teknolojik trendleri de takip ediyoruz.” 

Yaklaşık 20 yıldır düzenlenen Best Business Awards’ta bugüne kadar enerji sektöründen British Gas, Électricité de France (EDF);  telekomünikasyon sektöründen T Mobil; ilaç sektöründen Pfizer ve Bayer, perakende sektöründen Unilever gibi şirketler ödülle dönmüştü. 

Geri Dön