Çerez Ayarları
Web sitemizde kullandığımız çerez kategorileri:
Zorunlu çerezler

Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz. Web sitesinde dolaşmanıza ve gizlilik tercihlerinizi belirleme, giriş yapma veya formları doldurma gibi hizmet talebine karşılık gelen eylemlere gibi özelliklerini kullanmanıza olanak sağlamaktadır.

Fonksiyonel çerezler

Bu çerezler web sitesinin yaptığınız seçimleri (kullanıcı adınız, diliniz veya bulunduğunuz bölge gibi) hatırlamasını ve gelişmiş, daha fazla kişisel özellikler sağlamasını sağlar. Ayrıca metin boyutunda, yazı tiplerinde ve web sayfalarının diğer bölümlerinde özelleştirebileceğiniz değişiklikleri hatırlamak için de kullanılabilir. Bu çerezlerin topladığı bilgiler gizli tutulabilir ve diğer web sitelerindeki göz atma etkinliğinizi izleyemezler. Bu çerezlere izin vermezseniz, bu işlevlerin bazıları veya tümü düzgün çalışmayabilir.

Performans çerezleri

Bu çerezler, web sitesinin çalışma şeklini geliştirmek için kullanılmaktadır. Ziyaretçiyi tanımlayan bilgileri toplamaz. Ziyaretçilerin web sitesini nasıl kullandıklarına (Örneğin web sayfalarında hata mesajı alıp almadıkları) ilişkin bilgileri içermektedir.

Reklam ve hedefleme çerezleri

Bu çerezler, sizin profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınızla alakalı reklamlar sunmak için kullanılırlar. Aynı zamanda, reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmasının yanı sıra, bir reklamı görme sayısını sınırlamak için de kullanılmaktadır. Genellikle web sitesi sahibinin izniyle reklam ağlarına yerleştirilir. Web sitesini ziyaret ettiğiniz ve çerezde yer alan bilgiler reklam verenler diğer kuruluşlarla paylaşılmaktadır. Bu çerezlere izin vermezseniz, farklı web sitelerinde hedefli reklamlarımızı deneyimlemezsiniz.

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya Çerez Ayarları bölümünde ayarları düzenleyebilirsiniz.

Online İşlemler
EN
Online
İşlemler
Online
İşlemler
En
ENERYA'DAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA

Enerya, kullanıcı dostu ve son teknolojiye uygun bir yapıyla geliştirdiği ‘Müşteri Hizmetleri Dönüşüm Programı’ çerçevesinde ‘Sesli Yanıt Sistemi’ni hayata geçirerek, İletişim Merkezi’ndeki müşteri temsilcilerinin daha fazla müşteriye dokunarak daha kaliteli hizmet vermesini sağladı.

Türkiye enerji pazarının önde gelen oyuncularından Enerya, yeni hizmete giren Müşteri Hizmetleri Dönüşüm Programı çerçevesinde, müşterilerinin daha kaliteli hizmet almalarını sağlamak için ‘Sesli Yanıt Sistemi’ni hayata geçirdi.

Müşteri memnuniyetini arttırmak adına birçok yeniliğe imza atan Enerya, iletişim merkezinden yapılan görüşmelerin yaklaşık yüzde 17’sini oluşturan fatura borç sorgulama işlemini, artık Sesli Yanıt Sistemi ile gerçekleştiriyor. Müşteri memnuniyeti kapsamında kritik önem taşıyan bu uygulama sayesinde katılımcılar, TC kimlik ve/veya sözleşme hesap numaralarını kullanarak istedikleri bilgileri Sesli Yanıt Sistemi ile rahatlıkla öğrenebiliyor.

Sistem sayesinde müşteri şikâyet ve işlemlerini daha rahat karşılayabilen Enerya İletişim Merkezi’ndeki müşteri temsilcileri ise daha fazla müşteriye dokunarak daha kaliteli hizmet verebiliyor.

Uzun: “Müşteri memnuniyeti bizim için çok önemli”

STFA Enerji Grubu Başkanı ve Enerya Genel Müdürü Aslan Uzun, Enerya’nın teknolojinin ve yeniliğin yakın takipçisi, hatta öncüsü olduğunu söyledi. 2016 yılı başında tüm illerdeki müşteri hizmetleri ofislerinde gerçekleştirilen operasyonların ve verilen hizmetin standartlaştırılması adına Müşteri Hizmetleri Prosedürü’nü hayata geçirdiklerini ifade eden Uzun, “Bu prosedürle sosyal medya aracılığıyla,  telefonla ya da yazılı olarak başvuran tüm abonelerimize hızlı ve çözüm odaklı cevap vermeyi hedefledik. Ve aylık ortalama 81 bin aboneye birebir hizmet vermeyi başardık. Abone merkezlerimizdeki ortalama işlem süresi sadece 4 dakikadır. Çağrı merkezimiz her ay ortalama 31 bin çağrıya, ortalama 9 saniyede cevap veriyor. Zamanın en kıymetli olduğu dönemde yaşarken bu sayıdaki çağrıyı kısa sürede cevaplamayı önemsiyoruz” dedi.

Aynı zamanda Enerya abonelerinin daha kaliteli hizmet almaları için Sesli Yanıt Sistemi’ni hayata geçirdiklerini söyleyen b, “Yüzde 100 müşteri memnuniyeti hedefiyle çalışan bir şirket olarak, müşterilerimizin memnuniyeti bizim için çok önemlidir. Sistem sayesinde müşterilerimiz TC kimlik ve/veya sözleşme hesap numaralarını kullanarak istedikleri bilgileri Sesli Yanıt Sistemi ile rahatlıkla öğrenebiliyor. İletişim Merkezi’ndeki müşteri temsilcisi arkadaşlarım da daha fazla müşteriye dokunarak daha kaliteli hizmet verebiliyor. Sistem sayesinde istediğimiz iki unsuru bir araya getirmiş olduk. Ve bu uygulamayla Enerya’nın sektördeki en önemli farkının müşteri memnuniyetine yönelik yaptığı yatırımlar olduğunu bir kez daha kanıtladık.” 

Geri Dön