Çerez Ayarları
Web sitemizde kullandığımız çerez kategorileri:
Zorunlu çerezler

Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz. Web sitesinde dolaşmanıza ve gizlilik tercihlerinizi belirleme, giriş yapma veya formları doldurma gibi hizmet talebine karşılık gelen eylemlere gibi özelliklerini kullanmanıza olanak sağlamaktadır.

Fonksiyonel çerezler

Bu çerezler web sitesinin yaptığınız seçimleri (kullanıcı adınız, diliniz veya bulunduğunuz bölge gibi) hatırlamasını ve gelişmiş, daha fazla kişisel özellikler sağlamasını sağlar. Ayrıca metin boyutunda, yazı tiplerinde ve web sayfalarının diğer bölümlerinde özelleştirebileceğiniz değişiklikleri hatırlamak için de kullanılabilir. Bu çerezlerin topladığı bilgiler gizli tutulabilir ve diğer web sitelerindeki göz atma etkinliğinizi izleyemezler. Bu çerezlere izin vermezseniz, bu işlevlerin bazıları veya tümü düzgün çalışmayabilir.

Performans çerezleri

Bu çerezler, web sitesinin çalışma şeklini geliştirmek için kullanılmaktadır. Ziyaretçiyi tanımlayan bilgileri toplamaz. Ziyaretçilerin web sitesini nasıl kullandıklarına (Örneğin web sayfalarında hata mesajı alıp almadıkları) ilişkin bilgileri içermektedir.

Reklam ve hedefleme çerezleri

Bu çerezler, sizin profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınızla alakalı reklamlar sunmak için kullanılırlar. Aynı zamanda, reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmasının yanı sıra, bir reklamı görme sayısını sınırlamak için de kullanılmaktadır. Genellikle web sitesi sahibinin izniyle reklam ağlarına yerleştirilir. Web sitesini ziyaret ettiğiniz ve çerezde yer alan bilgiler reklam verenler diğer kuruluşlarla paylaşılmaktadır. Bu çerezlere izin vermezseniz, farklı web sitelerinde hedefli reklamlarımızı deneyimlemezsiniz.

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya Çerez Ayarları bölümünde ayarları düzenleyebilirsiniz.

Online İşlemler
EN
Online
İşlemler
Online
İşlemler
En
STFA 600 MİLYON TL YATIRIMLA, ENERJİDE ENERYA MARK

STFA, doğal gaz dağıtım şirketleri ve enerji yatırımlarını Enerya markası adı altında topluyor. Türkiye'de enerjide faaliyet gösterdiği alanlarda en büyük 3 oyuncudan biri olmak üzere yola çıkan Enerya, 2018 yılı sonuna kadar yılda 3 milyar TL ciroya ulaşmayı hedefliyor.

STFA Grubu CEO'su Mehmet Ali Neyzi ve Enerya Genel Müdürü Aslan Uzun düzenledikleri basın toplantısında, STFA Holding'in enerji sektöründe faaliyet gösteren yeni markası Enerya'nın hedeflerini açıkladılar.
Basın toplantısında konuşan STFA Grubu CEO'su Mehmet Ali Neyzi, Türkiye'nin enerji talebinin 2023 yılında bugünkü 250 milyar kwh seviyesinden 500 milyar kwh'e yükselmesini beklediklerini vurguladı. Neyzi, "Yaklaşık 2 kat artan enerji talebinin karşılanabilmesi için Türkiye'de enerjiye önümüzdeki 10 yıl içinde 120 milyar dolar yatırım yapılması gerekiyor. Geleceği enerjide görüyoruz." dedi. Neyzi, sözlerine şöyle devam etti: "2003 yılından bu yana doğal gaz sektöründe Energaz adı altında sürdürdüğümüz faaliyetlerimizi artık enerjide çok daha fazla büyüyerek ve yeni alanlara girerek sürdüreceğiz. Bu çerçevede STFA altında yeni bir yapılanmaya gidiyoruz. Tüm enerji dünyasına yayılımımızı Enerya markası altında birleştiriyoruz. Türkiye'nin ve bölgenin enerji öngörüleri çerçevesinde yeni bir yatırım planı hazırladık. Enerya olarak biz de bu atılımın içinde yer alacağız."

Geri Dön