Çerez Ayarları
Web sitemizde kullandığımız çerez kategorileri:
Zorunlu çerezler

Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz. Web sitesinde dolaşmanıza ve gizlilik tercihlerinizi belirleme, giriş yapma veya formları doldurma gibi hizmet talebine karşılık gelen eylemlere gibi özelliklerini kullanmanıza olanak sağlamaktadır.

Fonksiyonel çerezler

Bu çerezler web sitesinin yaptığınız seçimleri (kullanıcı adınız, diliniz veya bulunduğunuz bölge gibi) hatırlamasını ve gelişmiş, daha fazla kişisel özellikler sağlamasını sağlar. Ayrıca metin boyutunda, yazı tiplerinde ve web sayfalarının diğer bölümlerinde özelleştirebileceğiniz değişiklikleri hatırlamak için de kullanılabilir. Bu çerezlerin topladığı bilgiler gizli tutulabilir ve diğer web sitelerindeki göz atma etkinliğinizi izleyemezler. Bu çerezlere izin vermezseniz, bu işlevlerin bazıları veya tümü düzgün çalışmayabilir.

Performans çerezleri

Bu çerezler, web sitesinin çalışma şeklini geliştirmek için kullanılmaktadır. Ziyaretçiyi tanımlayan bilgileri toplamaz. Ziyaretçilerin web sitesini nasıl kullandıklarına (Örneğin web sayfalarında hata mesajı alıp almadıkları) ilişkin bilgileri içermektedir.

Reklam ve hedefleme çerezleri

Bu çerezler, sizin profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınızla alakalı reklamlar sunmak için kullanılırlar. Aynı zamanda, reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmasının yanı sıra, bir reklamı görme sayısını sınırlamak için de kullanılmaktadır. Genellikle web sitesi sahibinin izniyle reklam ağlarına yerleştirilir. Web sitesini ziyaret ettiğiniz ve çerezde yer alan bilgiler reklam verenler diğer kuruluşlarla paylaşılmaktadır. Bu çerezlere izin vermezseniz, farklı web sitelerinde hedefli reklamlarımızı deneyimlemezsiniz.

Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sağlamak ve trafiğimizi analiz etmek için kullanılmaktadır. “Kabul Et” seçeneği ile tüm çerezleri kabul edebilirsiniz veya Çerez Ayarları bölümünde ayarları düzenleyebilirsiniz.

Online İşlemler
EN
Online
İşlemler
Online
İşlemler
En
YEREL MEDYA RÖPORTAJLARI DENİZLİ / AA

Yerel Medya Röportajları Denizli / AA

Sözcü: Enerya Denizli İşletme Müdürü Zekeriya Kurşunluoğlu

VakıfBank ile başlattığınız 36 ay vade kampanyasından bahseder misiniz?

Bu yıl, kurumsal çözüm ortağımız VakıfBank ile şirketimizin yeni aboneleri için oldukça avantajlı, bireysel kredi kampanyası sunuyoruz. 3.000 TL’den başlayarak 15.000 TL’ye kadar, aylık %1,45 faiz oranında ve 36 ay vadeli, kredi koşulları ile yeni abonelerimiz, mali sıkıntı yaşamadan doğal gaz ayrıcalığına ulaşabiliyor. Hizmet bölgelerimizin tamamında geçerli kampanya sayesinde 1,5 milyon abone sayımızın çok daha artacağını ve doğal gaz konforu ile hanelerin çok daha sağlıklı bir ısınma tipine geçmesini hedefliyoruz.

Doğal gaz diğer yakıt ürünleri ile karşılaştırıldığında ev ekonomisine nasıl bir katkı sağlamaktadır?

Doğal gaz diğer yakıt ürünleri ile kıyaslandığında; ev ekonomisine ve sağlığa oldukça katkı sağlıyor. Tabi, mali katkısı ilden ile farklılık gösteriyor. Ortalama olarak; doğal gaz kullanımı, diğer alternatif ısınma yöntemlerine göre; ev ekonomisine, yılda 2.500 TL’den fazla sağlıyor. Doğal gaza geçen haneler, neredeyse 3,5 yıl gibi bir sürede maliyetlerini çıkarabiliyor. Vakıfbank ile gerçekleştirdiğimiz kampanyadan yararlanmak isteyen yeni abonelerimiz, Enerya tarafından yetkilendirilmiş iç tesisat firmalarından hizmet alarak kısa sürede doğal gaz konforuna kavuşuyor.

2021 yılında Denizli’de gerçekleşecek projeler için ne kadarlık bir yatırım planlandı? Yeni altyapı çalışmaları ve kampanyalar var mı? 2021 yılı sonunda kaç aboneye ulaşmayı hedefliyorsunuz?

2021 yılı için abone hedefimizi 35 bin abone olarak belirledik. Çivril yatırımlarında Botaş ile iş birliği gerçekleştirdik, gündemimizde ise; Yatağan, Serinhisar, Sarayköy, Çivril mahallelerindeki yeni hat uygulamalarımız mevcut.

Çok daha fazla hane sakinini, doğal gaz konforuyla buluşturmak için farklı kampanya ve iletişim stratejileri üzerinde çalışmaya devam ediyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz 10 ilde müşterilerimizin memnuniyet oranını yüzde 90’a çıkardık, elbette hedefimiz bu oranı %100 yapmak. Bu doğrultuda da müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini sistematik bir şekilde anlamaya çalışarak faaliyetlerimize bu doğrultuda yön vereceğiz.

Geri Dön